środa, 2 września 2015

Dorosłe szycie

Przedstawię wam kilka ciuchów które udało mi się uszyć i wyszły całkiem nieźle.

Spódniczki w koniki uszyte z pół koła , posiada tylko jeden szef . Koleżanka bardzo zadowolona ze spódniczki ,a Ja jestem zadowolona że mi wyszło fajnie.Przez co zamówiła u mnie następną spódniczkę we wzór łowicki również z pół koła .Ta spódniczka wyszła o wiele lepiej  u góry ma wszytą ozdobną gumę przez co fajnie się układa, druga spódniczka też z wzorem łowickim ale inny kolor tkaniny dla innej pani z pracy.
    Ta spódniczka jest z kontrafałdami troszkę się męczyłam z nią ale efekt jest super. Do tego  siateczki śniadaniowe które robią w zakładzie furorę. Koleżanka dokupiła białą koszulkę na którą naszyłam serce i mankiety z resztek po spódniczce. Oto cała stylówa.

Brak komentarzy: