środa, 2 września 2015

Patyczkowe uszytki sukieneczki , spódniczki , spodenki i nie tylk





Biała sukieneczka
 w czarne koła ,w sumie to bardziej tunika taka do latania po domu lub podwórku, Dosłownie 20 minut szycie i gotowe



 Miętowa sukienka na konkurs Patrycji się podoba i to najważniejsze wzorowana na sukience ze sklepu ,wyszło jako tako aczkolwiek mogło być lepiej.




Jeszcze jedna spódniczka podszyta tiulem na gumkę, pomniejszona wersja mojej spódniczki którą kiedyś nosiłam












Pomarańczowa sukienka wykrój z Burdy 4/2015
model  138. Nie wychodzi mi jeszcze wykończenie szyi , myślę jednak że to kwestia wprawy. Wychodzi mi to lepiej ,ale idealnie nie  jest.












Sukienka w koniki z odkrytymi plecami i wiązaniem na szyi Modnisia bardzo ją lubi , tylko szkoda że nie potrafi szanować rzeczy które dostaje. Sukienkę wysmarowała czekoladą i zostały plamy które nie chcą zejść.






 Pierwsze w życiu spodenki z rozporkiem wykrój wzięłam z Burdy 2/2015 pewną trudność sprawiło mi wszycie zamka ponieważ nie mam specjalnej stopki do wszywania zamków ,ale się udało i to najważniejsze.Efekt końcowy mnie zadowala.



Brak komentarzy: